Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2010 22:40 - Моите Софийските потайности ( заведения) или защо харесвам моята столица София
Автор: sturgalo Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 744 Коментари: 0 Гласове:
2



Реших че трибва да напиша за местата които харесвам в София и където се чуствам и прекарвам добре.

Повечето места за хранене туй като съм си чревоугодник...

  1. Мото ( Център) – харесват ми салатите им и десертите, градината им е много добра и удобна за срещи с приятели и някое друго Мохито за разпускане.
  2. Камино ( Център) – от вечрните заведения най ми допада, музиката е разнобразна и такава кавато харесвам и винаги  има настроение, единствения недостатък по някой път е много запушено.
  3. Парк Бар ( Докторската) – много ми харесва и е идеално за след работа, а чиабатата с моцарела ,домат, песто и прошуто е направо....оххх огладнях.
  4. Бесо ( Борово) – много стилно, много готино и много wкусно, ако нямаше и толкова много мутри ще ше да е върха...агнешкото е много добро
  5. Избата ( Център) – закътано , но смного добра кухня и голямо меню, чомлека е много добър.
  6. При орлите ( Център) – много ми харесва гледката , храната и обстановката....но е малко скъпичко
  7. Хасиенда ( Красно село) – добро и разнообразно меню, телешкото е много добро, а пък френскате селска торта ми е в топ 3 на тортите.
  8. Корнер ( Сливница/К.Величков)- имат добри салати, и рибите обикновенно  са пресни...но най добрата торта до момента е там ...домашна бисквитена торта.
  9. Медитерениан ( Докторската) – много добра средиземноморска кухня, градина и добро обслужване.
  10. Клуб Болярите ( Център) – евтино,  градина и кухнята е нашенска, телешкия език и свинското с лук са много добри.

 Номерацията не е по харесване а случайна!

Това са някои от моите заведения които препоръчвам...наздраве!

 



Тагове:   Моята,   Моите,   столица,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sturgalo
Категория: Новини
Прочетен: 17930
Постинги: 8
Коментари: 1
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930