Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2010 23:04 - Нашата „прекрасна„ столица……София!
Автор: sturgalo Категория: Политика   
Прочетен: 478 Коментари: 0 Гласове:
1



 Че е прекрасна, прекрасна е..  и мога доста да пиша за хубавите неща и ще го направя…но сега ще пиша за това което правим всичи най-добре да критикуваме и да се оплакваме, без нищо да правим .

 

Дупки по улиците , коли по тротоарите, мърсотия почти навсякъде, дебнещи отсвякъде кучета, намръщени хора и груби простаци.... да това е София и да това ме дразни и чакам ли чакам кой ли кмет ще се справи, не с хората и простаците, а с другото което би трябвало да има оправия...да ама не.

 

Все се чудя  какво аз мога да направя за да мога на воля да си критикувам, но дупките не мога да запълня, колите по троторите не мога да преместя,  помагам самопри мърсотията , почти винаги ( много е силна тази дума - винаги) си хвърлям боклука където трябва, кучета не мога да ловя и по принцип съм против насилието над животни, за  простаците освен сочни Сръбски псувни друг лек няма.

 

Някои тук ще каже , надежда всяка тука оставете, но аз нали съм оптимистичен реалист бих казал че лъч надежда има, Кметицата премахна бит пазара под колоните на Гарибалди и сега спокойно може да се минава без да се буташ с баби мерещи гащи и чорпогащници , така че ако се започне стъпка по стъпка и надежда ще има


Тагове:   Нашата,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sturgalo
Категория: Новини
Прочетен: 17925
Постинги: 8
Коментари: 1
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930